Tävling i Sundsvall - 8/3

Hallå, jag vaknade för kanske en timme sedan. Dock ligger jag fortfarande i sängen och degar. 

Gårdagen var superkul, jag kom 2a i singel och därmed gick upp en klass från brons till silver
I par kom vi 9a, vilket var väl sådär. Vi dansade en normal där ifrån gick vi vidare till semifinal. Efter det blev det en omdans av semin där vi tyvärr åkte ut. 

Idag har jag iallafall otrolig träningsverk i hela kroppen.. 
Appropå bilder från igår, kommer inte bli så mycket på grund av att min telefon hade ingen ström nästan.
Men några hann jag ta, hörs senare ikväll puss hej 😘










bilden ovanför är på dawes grupp som tävlade, adrenaline. 
Dom kom på 3dje plats, dock var det 2 som var borta från gruppen.  

" på bild" - Sanna, Hanna, Linn, Emilia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback