lite om dagen, vad jag fick med mig hem

Tju, nu kom jag nästan precis hem från stan. Imorse mötte jag upp Frida på bylla ungefär kl 12, sen tog vi bussen tilll stan 12.05. Nästan direkt när vi kommit in till stan, mötte vi upp Nisse. Vi gjorde seriöst ingenting. De ända vi gjorde var att gå runt och kika i några få affärer. Nisse drog vid typ 15.15, så då gick jag och Frida in på nåra affärer, gick bort till marknaden på stortorget och sedan satte vi oss på töners tills hennes buss gick vid halv 5. 
Så halv 5 träffade jag Isak som kom till törners, vi satt och snacka lite om tävlingen imorgon osv. Sen vid kvart i 5 gick jag till mamma, vi åkte på kvantum sen hem. 
 
Jag fick med mig några få saker hem, vilket jag tänkte lägga in några bilder på här nedanför. 
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll, kram ♥
 
denna extremt mjuka och gosiga filten köpte jag på BOOM för 199 kr

detta schampo och balsamet köpte jag på kvantum, 2 för 32 vilket var otroligt bra pris.
denna eyeliner från hm, 30kr. Jag vet att detta är till för att ha vid tex vattenlinjen, men jag tycker det funkar riktigt bra som "hilighter" alltså lägga vid brynbenet. Så de är det jag tänker använda denna till. 
köpte denna foundationborste på gina, för 30 kr. Jag tänker däremot inte använda den till foundation, eftersom jag aldrig använder det. Utan jag kommer använda denna för att applicera concealer. 
detta var inte speciellt kul att se kanske, men jag köpte iallafall en tuggumi påse. Och vad kan den kostat kanske 14 spänn. Köpte de iallafall på kvantum 
 
det var allt för denna gång, köpte även mat osv men de är bland de tråkigaste att se så. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback