Hemåt

Finns inte så mycket att säga om vad jag gjorde idag, utom att jag åkte skidor. De va molnigt och grått från morgonen, sedan sken de upp under dagen. Sista åket som man aldrig ska åka , åkte såklart jag och vurpade. Drog värsta vurpen i sista svarta hoppet. Ni som inte vet det, är svara hoppen dom största.
De va otroligt dumt att åka där se sista jag gjorde, jag pajjade ryggen och gjorde illa högerfoten/vristen. 
Jag som ska på tävling på lördag, men de blir förmodligen bra tills dess hoppas jag iallafall.

Imorgon åker jag tidigt till Tilde i björnen, sedan åker jag med dom till Östersund. Mer om det skriver jag imorgon, ha en fortsatt bra kväll puss hej :*




änu lite bilder från idag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback