generöst av apoteket

Hej , idag efter träningen for jag och mami på ica kvantum för att köpa kött. Sen skulle vi igentligen fara på apoteket i lillänge för att köpa en sak. Men som ni östersundare vet, finns det ju ett apotek i kvantum. Där dom faktiskt hade det jag skulle köpa. Jag skulle köpa en ny basiron, eftersom min hade sätt sina bästa dar. Den var alltså slut nästan och gammal. Iallafall så när vi skulle gå och betala den fick jag med 4 tester på några ansiktssaker, slänger in bilder här nedan för kan jag ju skriva vad det är och så. Ja men det var väl det, ha en fortsatt bra söndagkväll. puss ♥
 
jag fick två tester av en ansiktstvätt, som rengör på djupet. Har inte hunnit testat den än, men den är säkert bra. 
( deep cleansing purifiant gel ) - VICHY
 
jag fick också denna, vet inte riktigt vad jag ska kalla den. Men de är iallafall en sån man lägger på finnar, och så torkar dom ut. Ska testa den under natten, men den ska nog vara bra den med :)
 
fick även den här ansiktskrämen, den har jag faktiskt hunnit prova. Och en sålänge tycker jag den funkar himla bra.
 
Här har vi basironen jag köpte, den har jag haft 2 eller 3 gånger innan. Den här tycker jag är super bra. Den tar bort finnarna som den ska osv. ( BASIRON 5% ) den kostade 115 kr tror jag 
 
Sedan när vi var och handlade köpte mamma bara en vanlig festis åt mig, haha ja vad ska man säga den är jättegod ;)
den kostade iallafall 6 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback