Ebbos

Hej, för tredje gången idag men jaja.
Nu sitter jag iallafall och väntar på att Ebba ska dyka upp. Prata med henne för en stund sedan, då hon var på väg. Så hon borde alltså snart vara här. :)
 
Har faktiskt ingenaning om vad vi ska göra, men de blir säker kul. Som sagt drar jag upp mot Åre vid 23, drygt men så ligger det till iallafall. 
Släng mer än gärna in en kommentar här nedanför om de är något ni vill att vi två ska göra i en video eller skriva om eller vad som hellst. 
 
Om inte allt för länge kommer det komma upp lite saker jag är sugen på att köpa när jag far till USA, eller ja de är en heldel kan jag säga. Mer om resan till USA och min sommar kommer i samma inlägg lite senare. 
 
Nu kom Ebba så jag skriver inte mer just nu, kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback